Saras-blogg

Alla inlägg den 22 december 2011

Av sara bäst - 22 december 2011 20:10

här är två av mina bästa kompisar


kolla ner
















   

     

Av sara bäst - 22 december 2011 20:06

Fick höra att min kusin har fått barn idag!!!!! :DDDD min kusin heter Tom och bor ii Thailand hans son Benjamin är ugnefär 4 månader och jag vill träffa båda har ju träffat Tom typ 500000000000000000000000000 gånger eftersom han flytta till Thailand isommras men ändå ses

Av sara bäst - 22 december 2011 19:56

Nu sitter jag med mina brosor och min syssling Elvin och dom spelar Skate och jag kollar på och bloggar. åååh Elvin är sååå söt och snäll önska han va min brosa också. sorry att jag inte blogga igår men vi va på middag hos min brosas kompis som vi plötsligt blivit kompis med det var kul hahah Elvin sitter och pratar med TV:en. Va på PUB med mamma oxå och köpte en ny fondation från MAC coolt va MAC har kommit tilll sverige thiihi O.o gaaaah Elvin drar mig i håret. hahah. men ja sen köpte vi två Iphone skal ett av dom bara ÄLSKAAAR jag det är sjukt snyggt och ni kommer få se det på mina ego bilder hahah men pappa sa att min Iphone skulle komma imorrn så jag hoppas "cross your fingers"

Av sara bäst - 22 december 2011 19:49

Hej hej idag köpte jag sista julklappen lite sorligt!! :( ja lägger upp bilder på alla mina "julklappar" ja jag firar inte jul utan en annan sak pallar inte berätta ni som känner mig vet vrf. men idag va jag på stan med Mamma ja dom flesta skriver saker som typ masen mami och sånt men INTE jag eftersom jag kallar dom inte mai och papi IRL såååå ja men vi va på stan och köpte julklappar till min kompis Linn som ni defenitifft kommer se, min moster och hennes man och deras barn som ja som ni kanske fattar är min kusin men ja pallar inte skriva det hahah ändå gjorde jag det men ja och min Älskade syssling Elvin

Av sara bäst - 22 december 2011 19:49

Hej hej idag köpte jag sista julklappen lite sorligt!! :( ja lägger upp bilder på alla mina "julklappar" ja jag firar inte jul utan en annan sak pallar inte berätta ni som känner mig vet vrf. men idag va jag på stan med Mamma ja dom flesta skriver saker som typ masen mami och sånt men INTE jag eftersom jag kallar dom inte mai och papi IRL såååå ja men vi va på stan och köpte julklappar till min kompis Linn som ni defenitifft kommer se, min moster och hennes man och deras barn som ja som ni kanske fattar är min kusin men ja pallar inte skriva det hahah ändå gjorde jag det men ja och min Älskade syssling Elvin

Presentation


Hej!!! Jag heter Sara läs min blogg, kommentera och ställ frågor ( tjejen på bilden är min kompis lilla syster jag ÄLSKAR)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards