Saras-blogg

Alla inlägg den 13 december 2011

Av sara bäst - 13 december 2011 19:00

Hej det här är mitt första inlägg på den här bloggen! ( Yey)  aamen jag har haft sådär typ tusenandra bloggar innan men jag har alltid stängt ner dom för jag tänkt byta till blogg.se för det läter typ bättre än bloggplatsen.se men venneh hur man sätter in en header så då får jag anfall , jaa ni kanske kommer märka att jag skipar att skriva sådär typ blygt ibörjan och skriver som om jag har haft bloggen i typ ett år men det är bara för jag är van med att skriva så ,jaaa mina inlägg kommer va betydligt mycke roligare än det hära så ja, ni kommer få många bilder iallafall på typ lördag/söndag för på fredag kommer jag ha fest med min gamla klass ( <3 )  och då fottar jag säkert mycke om inte så lägger jag upp andra oviktiga bilder ses ( eller inte kanske typ nån i malmö som jag har på facebook ser det här då ses vi troligtvis inte men vem vet)

Presentation


Hej!!! Jag heter Sara läs min blogg, kommentera och ställ frågor ( tjejen på bilden är min kompis lilla syster jag ÄLSKAR)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards